Цитати Бхагавад Гіта – фрази і висловлювання з книги

Цитати Бхагавад Гіта

Зазвичай люди вважають, що відмовитися від насильства – значить не робити замах на життя інших і не завдавати їм тілесних ушкоджень, але в дійсності відмовитися від насильства – значить не прирікати інших на страждання.

Якщо людина в своєму нинішньому тілі навчився стримувати позиви матеріальних почуттів і приборкувати свої бажання і гнів, значить, він вже досяг досконалості і знайшов справжнє щастя в цьому світі.

На поле дхарми, на поле Куру зійшовшись, спраглі битися, мої і Пандавів, що ж робили вони, про Санджая?

Чи ж не народжується і не вмирає. Вона ніколи не виникала, не виникає і не виникне. Вона ненароджена, вічна, завжди існує і початкова. Вона не гине, коли гине тіло.

… матеріальний світ є відображенням духовного.

Мудрі цитати Бхагавад Гіта

… щастя і горе приходять і йдуть, змінюючи один одного, як зима і літо. Вони виникають від зіткнення почуттів з об’єктами сприйняття.

Неосвічений, невіруючий і має сумнів – гине. Для сумнівається немає щастя ні в цьому світі, ні в наступному.

Але коли жива істота знаходить знання, світло цього знання розсіює темряву невідання і відкриває йому справжню природу речей, подібно до того як сонце, піднімаючись над горизонтом, осяває все навколо.

Цитати Бхагавад Гіта – Коли людину осяює знання, що руйнує незнання, воно відкриває йому все, подібно до того, як днем ​​все висвітлюється сонцем.

Для заволодів своїм розумом він – найкращий друг. Але для того, хто не здатний його контролювати, розум стає підступним ворогом.

Що стосується предмета знання, він знаходиться всередині тебе самого. Це вічне, безмежне неподільне початок буття – всюдисуще спостерігає за всім Сверхсознание.

Набагато краще виконувати власні обов’язки, нехай навіть недосконалим чином, ніж бездоганно виконувати чужі.

Один мислить Його убитим, інший думає «Це вбивця», в оману і той, і цей не вбитий Він і не вбиває.

Біль і насолоди, які відчуває одне тіло, невідомі іншому. Це пояснюється тим, що в кожному тілі знаходиться індивідуальна душа.

Одні дивляться на душу як на диво, інші говорять про неї як про диво, треті чують, що вона подібна чуду, а є і такі, хто, навіть почувши про душу, не можуть осягнути її.

Коли людина позбавляється від всіх бажань розуму, про Партха, і задоволений в самому собі, тоді він називається досягли мудрості.

Верховний Господь не відповідає за гріховні і праведні вчинки живих істот.

Хто підкорив свої почуття, стійко того сознанье.

умиротворення може досягти лише той, кого не турбує безперервний потік бажань, подібний річках, що впадають в вічно наповнюється, але завжди спокійний океан. І немає світу того, хто прагне задовольнити свої бажання.

Три якості складають матеріальну природу: гуна чесноти, гуна пристрасті і гуна невідання. Над цими трьома гунами – вічне час, і комбінація цих трьох гун природи під контролем вічного часу виробляє дії, які називаються карма.

Той, хто пізнав себе за допомогою йоги, бачить Вища Я у всіх істот і все істоти в Вищому Я; всюди він бачить один і той же.

Як одяг зношену кидаючи, людина одягає іншу, так, зносити це тлінне тіло, втілений в інше вступає.

Той, хто контролює себе і ні до чого не прив’язаний, і хто не цікавиться матеріальними насолодами, може через зречення досягти найвищої досконалої ступеня свободи.

Ти можеш виконувати покладені на тебе обов’язки, але у тебе немає права насолоджуватися плодами своєї праці.

Людей з убогими знаннями дуже приваблює барвистий мову Вед, які закликають їх здійснювати різні кармічні обряди і ритуали, щоб піднятися на райські планети, народитися в багатій і знатній родині, знайти могутність і багато іншого. Прагнучи до плотських задоволень і розкішного життя, такі люди кажуть, що немає нічого вище цього.

Краще виконувати свої обов’язки навіть недосконале, ніж чужі обов’язки досконало. Краще померти, виконуючи свій обов’язок, чужий шлях небезпечний.

Втілений дух, господар міста-тіла, не робить дій, які не спонукає інших до діяльності і не створює її плодів. Все це роблять гуни матеріальної природи. “

Я прийду Смертю, руйнівником світів.

Цитати Бхагавад Гіта- Маленькі повні частинки повного цілого, якими є живі істоти, мають всім необхідним для того, щоб осягнути повне ціле, а будь-яка неповнота або недостатність, яку вони відчувають, виникає з неповноти їх знань про повну цілому.

Втілені в тілі істоти перебувають в полоні ілюзії, тому що їхнє справжнє знання сховане невіглаством.